Wat zeg jij zoal tegen jezelf? En zou je deze woorden ook gebruiken tegen je kind of beste vriendin?

Ik gok van niet.

Want als die angstig is of zich niet goed voelt ga je vast niet schelden en zeggen hoe stom het is dat je dit niet aankan of durft? Deze gedachten en manier waarop je tegen jezelf spreekt gaan je zeker niet helpen om je beter te voelen. Het is dus belangrijk dat jij gaat leren hoe je hier beter mee om gaat en hoe je liever tegen jezelf gaat zijn zodat jij je beter gaat voelen!

Piekeren, doomscenario’s bedenken, boos zijn op je lichaam, onzekere gedachten, twijfelen aan jezelf, denken dat je gek wordt of door draait. Allemaal gedachten die je niet gaan helpen om je beter te voelen.

Positiever denken en je gedachten beter onder controle krijgen zodat je minder gaat piekeren en doomscenario’s gaat verzinnen is ook naast je ademhaling en beter ontspannen heel belangrijk om aan te werken.

Je gedachten hebben een hele grote invloed op hoe je je voelt en ook gedraagt. Makkelijk om te veranderen is dat alleen vaak niet.

In de maand cursus van mei gaan we hier actief mee aan de slag. Wil je weer positiever denken, minder negatief zijn, minder je focus hebben op die vervelende klachten en pijntjes? Meld je dan aan en doe mee!

Naast aan je ademhaling is werken aan je gedachten ook heel belangrijk en besteed ik tijdens het coaching traject ook veel aandacht aan. Wil je meer informatie over hoe ik je van je klachten af ga helpen, neem dan eens (vrijblijvend) contact op.

 

error: Oeps, kopiƫren heb ik liever niet. Wil je de tekst ontvangen kan je me mailen